Friday, July 1, 2011

Mouse Pelik

Salam blogger. Blog diupdate dan terus diupdate.Beginila kalau tiada kerja nak buat.
Berbalik kepada tajuk entri,"Mouse Pelik".Jangan fikir mouse tu tikus pula.Ya!Memang tikus.Tapi bukan tikus real.Tetikus komputer.Ada banyak jenis mouse di dunia ni.Semakin majunya dunia,maka semakin canggih dan banyak jenis Mouse yang dihasilkan.Tapi,Mouse yang pelik2 ni menarik perhatian aku.Perekanya betul2 sangat kreatif.Jom tengok2 Mouse yang pelik ni.:)


Mouse Arrow. Bentuk yang sangat kreatif dan menarik


Mouse Bom. Kena berhati2 ketika guna Mouse ni. Silap sikit,habis cerita..^_^


Mouse Serbaguna. Macam2 ada kat Mouse ni. Sesuai digunakan sebagai alat perlindungan diri


Mouse P****t??Rasa lain pula bila guna Mouse ni.Haha


Mouse Mouse.Hm..Korang rasa ni Mouse komputer atau Mouse real erk?

Reaksi Anda:

0 Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...