Tuesday, September 9, 2014

Hipokrit

Lama dah CM  x menulis ni. Kali ini rasa nak menulis lak. Tgk tajuk tu macam x puas hati jer kn hahahaha. Memang pun CM mmg tak puas hati dengan orang yanh bersikap hipokrit.  Rasa menyampah, nak muntah dan sebagainya. Benci betul rasa orang macam ni. Contohnya depan kita berlakon baik tapi di belakang pandai la nak membohongnya. Orang yang macam ni la CM rasa nak bagi pelempang bag tercabut rahang gigi. Tak payah la nak hipokrit sangat.  Kalau x suka cakap jer tak sukakan. Kat depan kononnya semua suka la kan tapi belakang... huhu... ada jugak manusia jenis macam ini. Hipokrit yang tak boleh blah. Jadilah diri sendiri dan taka payah nak hipokrit sangatttt. Geram betul rasa... grrrr. Tu jelah luahan kali ini tentang orang hipokrit.  Menyampah!!!!

Reaksi Anda:

0 Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...