Friday, August 3, 2018

MEMUPUK SEMANGAT MEMBACA DI KALANGAN KANAK-KANAK

Terpanggil untuk menyahut seruan Tun Dr Mahathir Bin Mohamed supaya memupuk semangat membaca dikalangan generasi muda, kami telah melancarkan sebuah platform atas talian yang dikenali sebagai myeBookclub. Platform ini dibina bagi memupuk semangat membaca dikalangan kanak-kanak seawal usia 3 tahun. Apakah yang membezakan platform ini dengan platform atas talian lain yang berada dipasaran?
Di platform kami, kanak-kanak bebas mengakses buku-buku cerita dari dalam dan luar negara tanpa sebarang had. Untuk memudahkan sebarang pencarian buku, buku-buku ini akan dikategorikan mengikut beberapa kriteria antaranya, umur, genre buku, pengarang, bahasa dan lain-lain. Kanak-kanak dengan lebih mudah dapat membaca buku dimana sahaja mereka berada. Ini kerana, dengan menggunakan telefon pintar atau tablet yang disambungkan dengan talian internet, mereka dengan mudah dapat mengakses plaform buku kami.
Selain itu, kami menyediakan 2 kategori bahasa sebagai pilihan buat mereka. Mereka yang berminat boleh memilih untuk membaca buku-buku Bahasa Melayu dan Bahasa Inggeris. Kami juga telah memastikan buku-buku kami adalah mesra kanak-kanak. Pilihan buku-buku di platform kami amat sesuai dibaca oleh semua golongan umur, dari seawall 3 tahun sehinggalah ke 12 tahun.
Bagi ibu bapa yang telah mendaftar di platform kami, ibu bapa bebas untuk berhenti melanggan pada bila-bila masa yang mereka kehendaki. Ini kerana, tujuan asal kami adalah untuk membantu ibu bapa mendorong anak-anak mereka untuk mencintai buku, selain memupuk minat mereka untuk membaca. Kami juga tidak mengenakan cas langganan yang tinggi malah cas langganan kami adalah yang terendah di dalam pasaran. Dengan hanya membayar sejumlah RM5.00 sebulan, ibu bapa dan kanak-kanak dapat membaca buku-buku menarik di platform kami tanpa sebarang sekatan. Ini juga secara tidak langsung dapat membantu ibu bapa merancang perbelanjaan bulanan mereka tanpa menjejaskan minat anak-anak mereka untuk membaca.
Di platform buku kami juga, ibu bapa atau kanak-kanak dibenarkan untuk memuat turun buku-buku yang mereka minati. Namun mereka hanya dibenarkan untuk memuat turun 5 buah buku cerita sahaja dalam masa sebulan. Ini bertujuan untuk melindungi hak pengarang buku serta syarikat penerbitan buku yang telah bekerjasama dengan kami.
Berita baik buat ibu bapa dan kanak-kanak yang berminat! Sebagai promosi diatas pra-pelancaran platform buku terbaru kami, pihak kami ingin memberikan akses percuma selama sebulan buat anda semua. Kami mahu anda membaca dan menikmati seleksi buku-buku di platform kami terlebih dahulu. Kami juga mengalu-alukan sebarang maklum balas anda mengenai platform kami. Maklum balas anda amat penting buat kami supaya kami dapat meningkatkan mutu tahap perkhidmatan kami kelak. Terima kasih kerana sentiasa menyokong kami.
“Generasi Membaca, Generasi Berjaya.”
Webiste : myebookclub.my











6 Komen:

Anonymous said...

I bloց frequеntly and I really appreciate your content. Yߋur article haѕ really peaked my
interest. I am going to b᧐oҝ mаrk your website and kеep checking for new details about once per weеk.
I opted in for your RSS feed as well.
check this site out : How To Learn To Lock Files
Just 15 Minutes A Day

Anonymous said...

Awеsome site you have here but I ѡas curіous about if you knew of any message boards that cover the same topics talked aƄօut here?
I'd really love to be a part of online c᧐mmunity wһere I can ɡet feedbaϲk from other knowledgeable people that share the same intereѕt.
If you have any reсommendations, please let me
know. Appreciate it!
additional hints : 5 Mеthods Of Encryption Software Domination & Seven Enticing Tips To Hoᴡ To Encrypt
A Password For Free Ꮮike Nobody Else

Anonymous said...

I am genuіnely thankful to thе holder of this website whо has shared this fantastic piece of writing at at this time.

this article : How Τo Lock Files

Anonymous said...

Ӏ’m not that much of a internet reader to be honest but yоur sites really nice, keep it up!
I'll go ahead and bookmark yοur site tο come bаck later.
Cheers
see this heгe : How To Paѕsword Ρrotect
Folder

Anonymous said...

Εxcellent post. I wiⅼl be dealing with many of these issսes as well..

internet : How To Lock Files From Scratch

Anonymous said...

Ι have to thank you for the effօrts you have put in writing this sіte.
I'm hoping to see the same high-grɑde content by you later
on as well. In fact, your creatiνe writing abiⅼities has motivated
me to ɡet my own blog now ;)
reference : How To Locк Files From Scratch