Thursday, February 4, 2016

Fenomena air pelbagai perisa


Sekarang fenomena air pelbagai perisa. Nak sebut pun tak reti, hentam jelah air gelas besar atau pelbagai perisa. Kalau cikgu2 sekolah CM dia oanggil ngeteh. Sebabnya gerai yang jual air ni diorang namakan ngeteh. Ada macam2 jenama diorng buat. Ada champion, kopi, dan macam2 lagilah. Harga mak ai bblh tahan jugaklah. Dengan harga rm5 sebekas besar tu,CM jangkakan peniaga dapat untung tak kurang rm500 sehari. Perghh bayangkan kalau sebulan.Air ni asal usulnya dari Thailand. CM beli kat thailand rm2.50 sahaja. Sampai lembah klang jadi rm5. Hari tu CM pergi kat kuantan ada jugak org jual air no kat sana denhan harga rm3.90. Hehehe murah sikit. Tapi tetap untung. kalau sebelum ni CM pengemar air ni, sekarang kurang dah sebab dah beli serbuknya kat tahiland. Jadi jimat ler. Rasa sama jer dgn kat kedai. So jangan mwmbazir yer...Tu jelah nk kongsi malam ini.

Reaksi Anda:

0 Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...