Saturday, January 14, 2017

Banner oh banner




 Ada satu cerita seorang mamat ni, mula2 order dengan CM banner nak letak kat sekolah bini dia. Mula2 CM bagi la harga, tapi tersilap kira sebab di bagi dalam ukuran meter. So lepas 2 hari CM bagitau balik harga sebenar. bezanya RM10 jer padahal, tapi dia ckp x jadilah,  nak tempah design jer. CM cakap la oklah wt design ambik upah RM15 CM ckp kt dia. Kalau kat kedai paling murah RM30 utk 2 jam org design dan RM60 utk satu design. So kawan CM setujulah mulanya. buat la design ckp nak tls sikit jer. Lepas tu, CM tunjuk la design kat dia, dia pun cakap la xnk design camni nak design lain. Buat la lagi dan tunjuk design... lepas tu senyap sampai harini tanpa berita. hehehehe.. nampak tak permainannya.. Padahal kawan bekas sekolah lama tu. Takpelah xde rezekikan. Tu jelah pengalaman buat banner secara suka2 ni... Di bawah nii antara beberapa hasil yang CM buat yang orang tempah untuk bulan ni. Alhamdulillah syukur kepada Allah. So kalau ada2 kawan2 CM nak order banner blh PM CM yer. Tak mahal macam kat kedai pun jangan risau  tau.














Reaksi Anda:

0 Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...