Thursday, July 12, 2012

Kisah mat seberang diculik UFO


Ini ada satu kisah lucu dari seberang. Seorang lelaki yang tinggal di sanggar Protagon Bukit Pakar Timur, Bandung, yang bernama Suherman mengaku bahawa beliau pernah diculik oleh UFO. Beliau dikatakan menyimpan rahsia ini selama 12 tahun dan tidak berani menceritakan cerita ini karana takut dianggap gila.

Suherman mengaku sebelum diculik, dia melihat sebuah benda berbentuk cakram bersinar mendekatinya dengan kelajuan sangat tinggi. Kemudian, dia mengaku tidak sedarkan diri dan apabila sedar kembali dia sudah terbaring dalam sebuah ruangan pesawat (UFO).

Dia juga mengatakan bahawa makhluk dalam pesawat itu lebih kecil dari manusia, kira-kira tingginya lebih dari satu meter. Selain itu, makhluk itu memiliki kepala yang lebih besar, mata yang lebih besar, mulut yang lebih kecil, dan hidungnya seperti rongga, serta makhluk-makhluk itu kebanyakan tidak memiliki rambut, meskipun terdapat juga yang memiliki sedikit rambut. Warna kulit makhluk itu berwarna coklat tua mengarah ke warna hitam.

Itulah kisah lucu dari Indonesia. Cerita sebegini bukan sahaja berlaku kepada orang Indon, malah telah diceritakan diseluruh dunia. Ramai yang mengaku telah diculik makhluk asing. Tetapi satu kajian mendapati ia sebenarnya adalah tidak benar. Setelah dilakukan ujian menunjukkan mereka yang pernah mengalami kejadian diculik makhluk asing mempunyai cerita yang kurang diyakini.

Reaksi Anda:

0 Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...