Thursday, May 8, 2014

Bercakap dengan tunggul kayu

Apa perasaan anda bila bercakap dengan seseorang ibarat bercakap dengan tunggul kayu? xde respon sepatah pun. sakit hati kan. Begitulah kalau kita bercakap dengan seseorang yang tak beri perhatian dan buat tak tahu jer ibarat bercakap dengan tunggul kayu. Baik bercakap dengan tunggul kayu lagi senang boleh sepak terajang kat tunggul tu. hehehe puas hati sikit walau xde respon pun kan. Jadi kalau orang orang bercakap dengan kita tu tolong la bagi respon sikit contohnya angguk ker atau mengiyakan atau menidakkan apa yang diperkatakan itu. Takde lah kawan tu jadi macam dunggu jer. Sakit hati betul kalau CM mengalami situasi macam ni. Nasib baik orang, kalau tunggul kayu dah lama dah ambik kapak hancurkan tunggul kayu tu. huhuhu....

Reaksi Anda:

0 Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...