Thursday, December 19, 2013

Cinta hatiku tak sihat

Apabila cinta hati CM tak sihat, macam2 perasaan datang.  Rasa sedih sangat2 bila tengok Cinta Hati CM tak sihat. Mula2 tu demam sikit jer lepas tu bawak la pergi mandi kolam. Semakin merebak demamnya sampai bengkak muka dia. Rupanya itu tanda dia nak demam campak. Semalaman dia tak boleh tido sebab gatal2 seluruh badan. Mama dia pun turut demam jugak. Jadi CM la tukang jaga mereka berdua. Sedihnya rasa bila orang2 yang kita sayang jatuh sakit. Tak sanggup tengok mereka tak sihat dan sakit. Walaupun adieb demam tapi semangat dia kuat. Macam tak demam jer kalau main. Mama dia lak terpaksa tido jer sebab  demam urat. habis lenguh2 satu badan. Semoga orang2 yang CM sayang sangat ni beransur pulih dan sihat seperti sediakala. Aminnn.

Reaksi Anda:

0 Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...