Tuesday, December 10, 2013

Sakit

Hari ni nak citer pasal sakit. Sakit betul rasa bila sakit itu datang lagi. Tiap kali cuti kat kampung mesti akan alami rasa sakit itu. Sakitnya rasa ngilu sgt. Biasanya kejap jer sakit ni, tapi dah seminggu dah berlanjutan nih. Aduhhh seksanya...hmmm. sakitnya xdelah kena masuk hospital. Sakit biasa jer. Sakit kejap2 lps tu ok dan sakit lagi. Macam mana yer orang lain alami sakit yang teruk2 nih. CM sakit macam ni pun dah rasa seksa dah. Semoga sakit  ni beransur hilang. Sakit itu penghapus dosakan. Huhu... semoga kawan2 CM yang alami kesakitan agar tabah menghadapi ujianNya. Semoga sentiasa kuat dan happy selalu. CM rasa sedikit kesakitan pun dah perit dah.. semoga kita semua sentiasa sihat dan kuat.  Amin.

Reaksi Anda:

0 Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...