Thursday, December 5, 2013

Makan tido makan tido

Aktiviti masa cuti sekolah yang paling teruk ialah makan dan tido. Apa macam diet ni CM? Jangan hangat2 tahi ayam sudah.  Malu beb.. Itulah yang sedang bermain dalam benak fikiran sekarang ni. Nak jogging kat kampung tak boleh. Salah satunya xde tempat sesuai dan yang paling menghalang sekali ialah musim hujan dan banjir. Langsung tak boleh nak buat aktiviti senaman. Aktiviti yang sukar di kawal ialah makan. Time hujan ni asyik lapar jer.. macam mana nak diet nih. Dah la sekarang ni dah mula makan nasi. Ohhh tidakkk. Confirm naik balik ke angka 90 lbh dah nih. Lambatnya nak buka sekolah ni. Nak sambung balik aktiviti yang telah ditangguhkan selama sebulan nih... nak masuk gym balik, nak jogging balik dan yang paling  penting sekali x nak makan nasi balik dah sehingga target 80 kg di capai. sekarang ni x boleh kawal nafsu makan. Argghh... emm ok lah dulu, nak makan nasi jap.. lapar la pulak terhidu bau ikan rebus goreng makan dengan budu dan nasi panas2... oh noooo!!!

Reaksi Anda:

0 Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...