Thursday, December 26, 2013

Pelupa

Ni la penyakit CM sekarang ni. Kata kat orang pelupa tapi diri sendiri rupanya pelupa jugak. Hahaha.. banyak makan semut kot.. ceritanya macam ni, ada kawan mintak suruh bawak cd ke sekolah, tapi seminggu dah lupa nak bawak... padahal malam sebelum nak pergi sekolah tu dah ingat. Bila time nak pergi jadi lupa. Adoiii. Ada satu lagi, bekas tupper ware yang CM pinjam. Dalam otak ni ingat nak hantar tapi time pergi sekolah lupa lak nak bawak. Tiap2 hari macam tu. Apa jenis penyakit lupa daaa.. satu lagi penyakit lupa nih iaitu lupa nak buang sampah. Sampai berulat sampah tu lupa nak buang. Kena bebel dulh baru ingat.  Adoiii. Dah set dah dalam kepala masa nak pergi kerja nak buang sampah. Bila dah siap mandi dan berkemas, lupa lak nak ambik sampah. Sampai tengah jalan baru ingat. Takkan la nak pusing balik. Pelupa betul CM nih. Camner yer nak bagi kuat ingatan nih. CM pesan kat orang lain suruh makan kismis.tapi cm tak makan. Hahaha. Oklah dulu malam ni cerita penyakit lupa...bai.

Reaksi Anda:

0 Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...