Tuesday, March 4, 2014

Adieb is two dah

5.3.2014 maka genaplah umur Muhammad Qhalief Adieb 2 tahun. Sekejap jer masa berlalu pejam celik dah masuk dua tahun dah umur dia. Walaupun adieb ni agak 'cergas' kat rumah namun CM x pernah  rasa geram kat dia. Kadang2 tu ada jgk nak marah tetapi sekejap jelah. Sebabnya adieb ni pandai ambik hati papa n mama dia kalau buat salah. Kalau  CM ada masalahkan,  CM akan peluk dan cium adieb. Segala masalah akan hilang. Adieblah pengubat duka dan lara papa. Betapa CM syg sgt2 kat Adieb n x blh nak gambarkan dengan kata2. Apa saja yang adieb nak mesti akan cuba CM tunaikan. Gelagatnya kat rumah sangat menghiburkan hati CM. Ya Allah ya Tuhanku, kau jadikanlah anak ku anak yang soleh, anak yang taat perintah ibu bapa, anak yang pintar, dan panjangkanlah umurnya serta berikanlah kesihatan yang baik untuknya. CM tak mampu hidup tanpa adieb dan adieb adalah segalanya dalam hidup CM. Sayang sangat2 kat Adieb.

Reaksi Anda:

0 Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...