Wednesday, March 12, 2014

Macam Popeye

Ahli bina badan di Brazil meletakkan diri mereka dalam bahaya apabila menyuntik diri mereka dengan alkohol dan bahan kimia yang boleh membawa maut semata-mata untuk membesarkan otot.

Arlindo de Souza mempunyai otot lengan berukuran 73 sentimeter - yang terbesar di Brazil- selepas mengambil suntikan berkenaan yang menyebabkan otot badan kelihatan bengkak seperti karakter kartun Popeye.

Namun, dia sendiri mengakui tindakannya memberi kesan berbahaya kepada dirinya.
Di antara mereka yang menggunakan kaedah itu, ada yang terpaksa dipotong lengannya akibat jangkitan, tidak kurang juga yang meninggal dunia.


CM teringin nak body berketul-ketul. Tapi tak macam.gambar kat atas tu. Menyeksa diri buat apa kan. Biar la tak jadi gitu pun, menakutkan betul. Macam sekarang pun dah syukur dah.

Reaksi Anda:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...