Sunday, January 26, 2014

Makhluk Pelik Di Taman Tasik Shah Alam


Hari minggu sempat luang masa dgn family. kesian mereka asyik terperap jer kat rumah. Jarang2 bawak adieb keluar pergi taman. macam biasa taman Tasik Shah Alam jadi pilihan. Bukan main seronok lagi adieb dapat keluar dari rumah pergi main kat taman. sampai tak nak balik tu. Nampak orang jual pistol buble tu dia pun sibuk la nak main jugak. CM beli la satu harganya RM10, tak sampai 10 minit jahanam dah pistol buble tuh. Tu la keje adieb tak boleh nak main elok2. Masa kat sana CM bawak la kamera DSLR tu, snap punya snap terjumpa la makhluk pelik nih. hahaha. CM sempat snap 2 keping. Tengok la gambar dibawah ni, macam mana tak pelik rambut macam buah nenas. kalau lelaki xpe, ni perempuan. rosak akhlak mereka. Yang pakai tudung tu kawan dia lak, seluar ketat. macam2 dunia sekarang ni. Anda semua jangan tiru yer aksi dibawah nih. rosak akhlak anda nanti. huhu


Reaksi Anda:

0 Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...