Saturday, January 25, 2014

Kejohanan Merentas Desa dan Larian Ria 2014

24.1.2014 merupakan hari kejohanan merentas desa dan larian ria skkj2 2014. CM ditugaskan untuk menjaga Check point. Jadi pada hari jumaat tu guru petang kena datang pagi la. Ngantuk jugak rasa kadang2 kalau kena datang pagi ni. hahaha. Tapi apa2 pun memang tanggungjawab dah bila2 masa saja kalau di panggil untuk bertugas. Seronok betul murid2 yang datang. Macam2 ragam boleh tengok diorang ni hahaha. itu jelah nak ceritanya. Kalau anda nak tengok gambar2 hari kejohanan tu boleh la tengok kat www.facebook.com/skkj2  .
Jaga la kononnya

Larian ria tahap 1

Bergambar dgn cikgu Yus, cikgu baru


 
Posing degan motor kesayangan

Berlatar belakangkan SMK Shah Bandaraya

Ronda2 jer lepas jaga check point

First time masuk baju kat dalam seluar hahaha

Reaksi Anda:

0 Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...