Sunday, January 26, 2014

Tukar IC baru

Ni pun nak ceritakan.  Mesti ramai orang menyampahkan sebab CM ada upload dalam FB. Biarla nak nyampah pun asal hati kita senangkan hahaha.  Kebetulan hari jumaat hari tu ada kejohanan merentas desa sebelah pagi. Jadi sebelah petang ada masa la nak gi mana2.  Ic ni dah lama buat dah cuma nakngi ambik jer. Jadi ajak la wife pergi dgn mak mertua sekali.  Orang tak ramai kat sana jadi kejap jer la proses. Wife pun ambik kesempatan tukar ic gak. Dah 2 kali pergi tapi masih tak ingat jalan bila sampai Putrajaya. Pusing2 jugak la dulu sebelum jumpa JPNM tu. Masa nak ambik ic tu jumpa la Fizo omar dgn isteri dia tukar ic sekali. Xde la CM tegur cuma tgk dari jauh jer la. Sempat gak snap sekeping gbr diorang jauh2 untuk share kat group wasap hahaha. Sambil dok tgu wife tukar ic CM dok ambik la gbr2 dgn adieb hahaha..poyo je lebihkan. Sekarang CM dah ada ic baru dah. Dengar kata penjawat awam kena tukar ic baru lak. Ok kita tukar lagi no hal punya hahaha..anda dah tukar ker?
Sementara nak balik bergambar dulu dgn adieb. Mama dia tukang ambik jer hahaha
 
Cantik tak baju? pemberian oleh kawan CM yang pergi Medan minggu lepas. TQVM
 
Sementara menunggu mama adieb buat ic. selfie dulu dgn adieb hahaha
 
Ini la dia hasilnya. IC dah siap
 
Fizo Omar dan isteri dia tukar IC jugak 

Reaksi Anda:

0 Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...