Thursday, January 30, 2014

Semangat kelaut

Semangat nak kurus  dah kelaut dah. Entah macam mana blh jd sampai mcm ni. Berat dah naik balik dah. Hangat2 tahi ayam jer rasa usaha selama ni. Mana hilangnya semangat nih. Kalau diikutkan memang la jogging ptg2 tapi pemakanan skng ni agak merisaukan. Semua main belasah jer. Habis la kali ni kalau tak kawal dari sekarang ni. Macam mana ni? Asyik tido jer ptg2 kalau hari minggu nih. Kenapa la xde semangat sehari dua nih. Dah la sehari dua ni mood xde jer rasa dan rasa nyampah jer kat seseorang nih.  Ok CM akan cuba buang sikap negatif ni perlahan-lahan. Lepas ni akan cuba kawal pemakanan dan akan tingkatkan lagi semangat nak turunkan berat badan nih. Oh semangat datanglah kembali!

Reaksi Anda:

0 Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...