Wednesday, January 1, 2014

Buku rph 2014

Seperti biasa kalau awal tahun tu mesti semangat lebihkan. Tahun 2014 sempena dengan azam baru semangat baru CM buat buku RPH kali ini cantik sikit. Kalau sebelum ni tak berbalut kertas warna tapi kali ini siap berbalut warna pink lagi hahaha. Masa beli ingat warna merah tapi bila dah siap balut baru perasan itu warna pink . Pink pun pinklah asal cantik. hehehe. Bila tengok buku rph cantik rasa semangat untuk mengajar tu lebih sikitkan. Jadi bila bawak buku tu rasa bangga lak kan..kalau sebelum ni biasa jer.kali ini nak bagi yang sebelah dalam pun cantik macam kat luar... ok itu step pertama untuk cemerlang....kita tunggu step seterusnya lak...

Reaksi Anda:

0 Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...