Friday, December 3, 2010

Tamatnya kursus KPLI ambilan Januari 2010 :(

Setelah hampir setahun aku masuk kpli, akhirnya sudah tamat pengajian di sana. Rasa macam sekejap sahaja berada disana. Banyak kenangan manis yang dilalui disana sepanjang tempoh aku belajar. Macam-macam karenah kawan yang aku jumpa. Yang bestnya semua baik-baik n sporting-sporting. Jadi tidak kekok untuk aku bergurau senda dengan kawan-kawan berlainan kursus di sana.


Kini aku hanya menunggu masa untuk dipostingkan pertengahan bulan 12 nanti, tak tahulah disekolah dan dinegeri mana akan dipostingkan. Harap-harap dapat la negeri selangor dekat sikit dengan wife aku. kalau negeri lain pun, aku tak kisah kerana masa temuduga dulu pun aku dah berjanji untuk dipostingkan dimana-mana tempat. Cuma kalau boleh biarlah di semenanjung, senang sikit nak balik kampung.

Gambar atas : Geng-geng kajian sosial Kpli Jan 2010 IPG KSAH

untuk mengisi masa lapang sementara menunggu keputusan posting, aku hanya habiskan masa tidur, makan, internet dan bersama wife sahaja. memang happy la rasanya, tapi yang tak happynya bila poket dah kering, susah nak buat sesuatu benda. lambatnya nak posting..........

1 Komen:

azean said...

rindulah kat kawan2....huhuhu...ade byak lg kisah bdk2 KS ko kna cterkan tauu...