Thursday, December 16, 2010

Senarai blog moka

1.Terkenang zaman masa belajar kat um dulu. Masa tu tahun 2006 jam 1 pagi kalau x silap la. Saja suka-suka buat blog, maklumla baru nak belajar buat blog..buat la sampai jam 7 pagi. nama blognya koyie homepage. tapi yang jadi masalahnya dah lupa apa paswordnya..huhu..jadi x boleh la nak edit blog tu dan hanya tinggal macam tu la..so kalau nak tgk g la blog saya ni :

http://www.freewebs.com/koyie/index.htm


2. Ada lagi satu blog dari wordpres yang dibuat pada tahun 2009. Masa ni aktif merakam video2 dan buat vcd gak la.pahtu terbitla blog khusus. lama-kelamaan dah tak diendahkan dah. sebab xde masa nak jaga dah...huhu

http://mokaproduction.wordpress.com/

3. Ni satu lagi blog yang dibuat khusus untuk menghimpunkan lagu-lagu dikir barat dalam format mp3. asalnya ni blog untuk suaramuda iaitu kumpulan dikir barat um dulu-dulu. setelah suaramuda dah berkubur dan saya pun telah habis belajar kat um, saya tukar jadi nama gerbang download lagu dikir barat. minat dikir barat jom la gi kat :

http://suaramuda.blogspot.com/


4. Satu lagi blog suka-suka yang saya buat sampai dah lupa pasword dah..tujuan blog ni dibuat untuk menunjukkan dan mempromosikan tempat tinggal saya iaitu rantau panjang. tetapi sekejap jer baut lepas tu xde masa dah nak jaga..jadi terbengkalai dah. lepas2 ni kalau rajin nak hidupkan balik blog2 ni.

http://sempadan.wordpress.com/



0 Komen: