Sunday, October 27, 2013

Akhirnya...

Ni tentang target yang CM nak capai sebelum ni. Akhirnya semalam CM dapat pakai  baju jersi kelantan yang dah lama CM beli tetapi tak muat. Perasan jer muat masa beli hari tu. Terkejut giler dapat pakai. Kalau bulan lepas x muat lagi walau dah kurus sikit. X muat kat bahagian perut.  Huhuhu. Semalam rasa teruja betul dapat pakai yang selama ini CM berangan jer nak pakai. Terima kasih semangatku, terima kasih sayangku. Kerana kamu CM dapat mengecapi apa yang diinginkan sebelum ini. Seronoknya rasa. Maknanya CM akan melepasi target tak lama lagi. Gilalah rasa. Betul2 menjadi kenyataan ni. Apa2 pun itu bukan perkara hipokrit yang CM lakukan dan bukan perkara bodoh yang CM lakukan. CM lakukan kerana cita2 dulu dan impian seorang lelaki. Heheheh.  Kerana kamu CM dapat mencapai impian itu  sebab itu CM sayangkan kamu. Hehehe. Terima kasih dan terima la kasih ini yer hahaha.

Reaksi Anda:

0 Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...