Sunday, October 27, 2013

Perasan lebih

Coretan ini agak lucu sikit tapi itulah hakikatnya bila diri kita dilanda perasaan 'perasan lebih'. Perasaan macam ni terjadi apabila kita suka pada seseorang dan menganggap orang itu suka juga kepada kita padahal hakikatnya tak pun. Bila kita dilanda perasaan macam tu kita akan anggap dunia ini kita yang punya hahaha.  Bodoh betul rasa.

CM juga ada pernah mengalami perasaan macam tu.salah satu contohnya ialah CM apabila baik dengan seseorang itu CM akan anggap dia BFF atau kawan yang paling CM sayang. Tapi hakikatnya orang tak anggap pun kita begitu. Hahaha. Perasan jer lebih dalam diri ni yang kita anggap BFF tu anggap seperti apa yang kita rasa. Lucu betul.hahaha. tapi CM sedar la diri ni hehehe. Bila CM anggap seseorang itu BFF, CM akan bagitahu orang tu. Maknanya kalau CM anggap macam tu orang tu adalah orang yang istimewa lah dalam hidup CM. Istimewa di kalangan kawan2 la. Tapi CM perasan lebih yang kawan itu juga menganggap CM begitu. Hahaha. Lucu betul perasaan itu. CM mencuba buang perasaan  tu jauh2 agar tidak menjadi orang yang tak sedar diri hahaha. Walau bagaimanapun CM ttp menganggap kawan istimewa adalah BFF. Biarpun kawan CM tak pernah menganggap CM begitu pun.

Itu jelah tentang 'perasan lebih' yang kebanyakan kita mengalami. Ada banyak lagi benda perasan lebih yang CM alami. Malas nak cerita dah. Memalukan jer. Lepas ni tak nak perasan dah. Huhuhu. Ohhhh tidakkkkkkkk.  Hahaha.

Reaksi Anda:

0 Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...