Monday, October 28, 2013

Buang jauh2...

Petang ni nak tulis sikit jer...Bila fikir balik banyak perkara yang CM buat pentingkan diri sendiri. Rasa macam diri ni betul jer apa yang dibuat dan orang lain semuanya salah. Perasaan jer kot. Padahal xde pun rasa macam tu. Tapi itu jer cara nak baiki diri supaya menjadi lebih baik dan disenangi oleh kawan2. Kadang2 terlebih over, terlebih cakap, terlebih gurau dan kadang2 terlalu mengharapkan. Itu semua bila difikirkan agak poyo jer rasa. Huhu. Rasa nak buang jauh2 dah perasaan macam tu, nak jadi seorang yang disukai oleh kawan2 dah. Xnak berfikir negatif dah dan akan sentiasa bersangka baik pada semua orang. Bila datang perasaan tak suka kat orang, mulalah berfikiran negatif dan membuat macam2 andaian. Tak baiknya rasa diri CM ni. Xpelah lepas ni nak ubah dah diri untuk menjadi lebih baik dari sekarang dan disenangi serta di sayangi oleh semua orang. Insyaallah.  Berfikiran positif akan menyebabkan hati kita menjadi tenang dan bahagia. Lagi orang suka. Itu jelah perasaan petang ni datang dan doakan CM disukai oleh semua orang dan tak nak orang ada perasaan benci kat CM lepas ni. :) Insyaallah.

Reaksi Anda:

0 Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...