Thursday, October 17, 2013

Soal hati

Bila berbicara tentang hati, tiada sesiapun yang tahu isi hati seseorang. Hati berkait rapat dengan perasaan. Tiada siapa pun menduga kerana hati seseorang itu mudah tersentuh dan terusik. Jika seseorang itu mempunyai hati terhadap sesorang itu, ia mudah terguris dan tersentuh. Soal hati CM pulak  sukar menemui jawapannya...huhu

Erra Fazira – Soal Hati

Kau hanya wajah biasa di mataku
Pasti lenyap sederas tibamu
Tak perlu aku memikirkan mu selalu

Kau tiba pada waktu tak terduga
Dalam mimpi dan di dalam jaga
Sehingga aku bukan diriku yang dulu

Soalnya hati, sukar di mengerti
Apa terjadi di luar kawalan diri
Entah mengapa sejak bersua
Aku dilanda resah
Kau mewarnai mimpiku
Ku dalam igauan rindu

Kau yang biasa kini istimewa
Engkau membuat hidupku berubah
Yang ku cari-cari selama ini
Telah ku temui…

Soalnya hati, sukar di mengerti
Apa terjadi di luar kawalan diri
Entah mengapa sejak bersua
Aku dilanda resah

Kau mewarnai mimpiku
Ku dalam igauan

Apa terjadi di luar kawalan diri
Entah mengapa sejak bersua
Aku dilanda resah

Kau mewarnai hidup ku
Ku dalam igauan (ku dalam igauan)
Ku dalam igauan (ku dalam igauan)

0 Komen: